12 decembrie 2011

Eu

Probabil nu am ce face , dar totusi presupun ca ar trebui sa ne cunoastem mai bine , desi nu stiu daca la acest moment cineva va vedea aceasta neinsemnata postare , desi sper din toata inima ca micutul meu blog va deveni mai popular in timp .

Nu poti lega o prietenie daca nu stii cu ce fel de persoana ai de-aface (sincera parere a mea) , deci dupa cum probabil v-ati dat seama , urmeaza sa spun cateva cuvinte despre mine , din simplul motiv ca si eu  mi-as dori ca oameni carora le mai citesc si eu blogul , sa faca acest lucru . Probabil vi se pare putin absurd ... dar in fine . Ajunge cu introducerile , aceasta sunt eu:

Ma numesc Livia .Sunt o fata simpla , ca oricare alta , dintr-un orasel din Romania ( evident ) , orasel al carui nume nu il voi scrie din diferite motive . Am 13 ani ( 14 in februarie ), sunt in clasa a VII - a si sunt o eleva destul de buna ( :} ) , daca tot vorbim de scoala . Am si eu pasiunile mele , banale moduri prin care ma exprim . Am  sa le iau pe rand , dar inainte de a le insira vreau sa incep prin a spune ca nu ma laud ( nu stiu de ce am scris lucrul asta , dar simt ca asa e normal , si cel mai sigur mod prin care sa evit conflicte ) . Primul la care sa zicem ca ma pricep destul de bine , este cantatul , la care ,de sigur, nu sunt profesionista , dar este deja un obicei . Am mai multe melodii preferate  , pe care la  un moment dat vi le voi spune , dar hai sa continuam . Al doilea lucru care imi plce sa il fac este desenatul . Nu excelez nici aici, dar desenez cu placere  . Poate vreodata am sa va si arat  . Iubesc sa citesc ,  dar sunt cam mofturoasa si imi gasesc greu o carte despre care sa spun ca mi-a placut cu adevarat ( am sa va insir lista alta data) . Deasemenea , ador sa scriu , desi nu am o exprimare foarte buna , dar cum  "repetitia e mama invataturii" , am sa continui pana o sa fie aroape perfect (nu sunt o perfectionista , dar imi place sa fac orice cu simt de raspundere) ... Si ultimul lucru care vroiam sa vi-l spun este ca imi place sa fac poze ( la  fel , poze peste catva timp , dar ca sa va arat , totusi una ; aceasta e una din preferatele mele ,si da ,aceea sunte eu ) .

Fotografia mea
Imi place sa spun despre mine ca sunt o fire sociabila , dar sunt destul de timida . Odata ce ajung sa cunosc o persoana nu mai exista inhibitii , si ma comport ca adevarata eu . Mi se spune ca am si tupeu , dar mi-l folosesc atunci cand trebuie .  Imi place sa ma maimutaresc , ma consider amuzanta  , dar stiu sa fiu si serioasa cand e cazul .

Vroiam sa inchei prin a spune ca voi incerca sa scriu ceva , eventual ceva care sa ma defineasca . Desigur , cum v-am promis mai sus, voi incerca sa atasez niste drawings de ale mele si muzica preferata , care ma inspira .

Si acum ... Vroiam sa va intreb daca va place stilul in care scriu , daca nu v-a placut ceva , sau daca aveti vreo sugestie  . Va rog sa scrieti mai jos orice va trece prin minte despre blogul meu  . Si ... Cum e poza ?


P.S. Sper ca nu v-am plictisit .

4 comentarii:

  1. Buna!
    Am un blog de ceva timp si stiu cate ceva!
    Deci pentru inceput, blogul e destul de bun!
    De poza, nu vreau sa fiu rea, dar eu as fi ales alta, nu neaptarat cu mine[in cazul tau cu tine] dar daca tu vrei, incearca sa pui poze colore.
    Despre scris incerca sa-ti arajezi ideile in oridine si sa nu mai sari de la una la alta.
    In rest imi place foarte mult , abia astept urmatoarele tale Posturi!:)
    Daca vrei pe parurs poate ne imprietenim !
    http://miina-bllogzz.blogspot.com/ -blogul meu[poate iti mai creezi unele idei!]
    http://weheartit.com -un site de pe care poti lua poze!
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare imi place poza si da , stiu ca esti tu ;) blogul e super abia astept sa mai postezi , mai ales desene si listele alea cu carti si muzica imi place a lot cum scrii e super misto :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place noul stil al blogului,e tare,abia stept sa mai postezi.Imi place poza super-mult.Si eu abia stept sa-ti postezi desenele.

    RăspundețiȘtergere