24 decembrie 2011

Nu mai ninge si toata zapada s-a transformat in mocirla in spatiile verzi ( acum maro ) si balti uriase pe trotuare. E mai rau ca zilele trecute cand nu ninsese.

Oricum , aceea era numai ceva care am vrut sa va spun  , dar nu ceva deosebit de important .

Ceva cu adevarat important e ca se apropie Craciunul  ,iar eu nu mai pot de nerabdare ,fiind sarbatoarea mea peferata. Lasand la o parte Nasterea , cadourile , bradul , cineva care intradevar ma face sa iubesc Craciunul e Mos Craciun ?
De ce? Nupot spune ca vreo data l-am vazut pe cel adevarat . Ca orice alt copil , si eu visam mult la lucrul acesta, imi dorem ca viata mea sa fie ca un film , si sa il prind pe Mosu' in timp ce intra in casa. Ii lasam prajituri sau un pahar cu lapte numai casa stea putin mai mult ca sa am mai multe sanse.
Ma intristam cand un alt copil spune ca nu este real. Imi era mila de el ,si ma gandeam ca nu vine la el pentru ca nu crede, deci nu merita.
Tin minte si acum cum stateam la o masuta mica si ii mazgaleam cu pixul o scrisoare , in care ,de fapt , nu scria nimic. Nu inteleg cum in fiecare an am primit exact lucrul pe care mi-l doream , mentionat in scrisorica-nu obisnuian sa spun nimanui despre ceea ce imi doream fiindca mi se parea ca ceilalti nu au nici o treaba cu Mosu'.
In prezent nu sunt sigura ca el traieste  ,ca exista . Stiu doar ca acest Mos Craciun mi-a facut Craciunul mai frumos , mai special .De fiecare data cand ma gandesc la el ma cuprinde nostalgia , imi amintesc suspansul care mi-l crea .
Eu il astept acum , cuminte, in camera mea , ca sa nu il deranjez .

Sper sa va aduca ce va doriti . Craciun fericit la toti!

5 comentarii: