21 decembrie 2011

It's SNOWING !

Nu stiu cum e la voi , dar aici NINGE ! Nu va puteti imagina cat mi-am dorit sa ninga . De pe 1 decembrie tot am sperat sa ninga . (scuzati repetitiile , dar acum ca se intampla , simt nevoia sa o spun de un milion de ori :])
Probabil credeti ca sunt genul acela care nu se poate satura de zapada ... dar de fapt doar ma bucur ca ninge . Sincer , nu simtisem spiritul sarbatorilor pana acum. Era , asa ... ceva ...mai nimic. Era o atmosfera de primavara , mai mult.
Nu pot sa imi deslipesc ochii de fereastra - cand am scris asta mi-am imaginat ca mi se lungisera ochii pana ce au ajuns la geam , dar de fapt nu sunt chiar asa aproape de el.
Abia astept sa ating zapada pufoasa , sa ma joc in ea . Sa fac un om de zapada ... si celelalte... stiti voi.

Un comentariu: