13 decembrie 2011

Music *.*

Inca nu m-am prins cum pot sunetele astea , asezate strategic la un loc , sa inveseleasca oamenii . Care e secretul lor ? Cum reusesc ?
Am auzit multi oameni care spun ca muzica e viata lor , ca nu exista ceva mai presus de ea. Oameni obsedati de un gen de muzica , de un cantaret sau o trupa . Si cum sa nu existe celalalt fel de oameni , care nu stiu ce inseamna bucuria de a asculta o melodie ? Sincer, sa faci parte din a doua categorie mi se pare , intr-un fel, absurd. Cum poti sa nu receptionezi sentimentele trimise de muzica? Sa nu simti caldura unei melodii?
Cum poti asculta muzica fara ca ea sa iti transmita nimic? Muzica fara mesaj , care doar sa sune bine , fara ca versurile sale sa aiba vreo logica .
Si ca sa terminam cu aberatiile , "Asta-i muzica ce-mi place" (doar cateva melodii care mi-au venit pe moment in minte)
Taylor Swift - You belong with me
Taylor Swift - White horse
Taylor Swift - Love Story
Taylor Swift - Mean
Taylor Swift - Mine
Pink - So what?
Pink - Perfect
Linkin Park - Leave out all the rest
Superchick - Stand in the rain
Adele - Someone like you
Adele - Rolling in the deep
Avril Lavigne - When you're gone
Avril Lavigne - Wish you were here
Avril Lavigne - Girlfriend :]
Bruno Mars - The lazy song
Bruno Mars - It will rain
Bruno Mars - The way you are
Bruno Mars - Granade
Let's get lost ( Eclipse Soundtrack)
Thom Yorke - Hearing damage
Lykke Li - Possibility
Lykke Li - I follow rivers
Anya Marina - Satellite heart
Death Cab for Cutie - Cath
Paramore - The only exception
Christina Perri - A thousand years
Katy Perry - The one that got away
Katy Perry - Firework
Katy Perry - Thinking of you
Katy Perry - Hot and cold

Si felicitari si multumiri celor care au avut rabdare sa citeasca tot .

2 comentarii:

  1. imi plac si mie majoritatea melodiilor.Dar oricum sunt cateva de care n-am auzit in viata mea.O sa le ascult.

    RăspundețiȘtergere